zondag 12 augustus 2007

Verf

De afgelopen dagen hebben we geklust bij mijn beste vriendin Maggie. Ze heeft een huisje toegewezen gekregen voor haar en haar zoontje Max. Natuurlijk wilden we haar graag helpen met wat voor hun een nieuwe start moet worden. Een weekend met een lach en een traan en heel veel verf. Tonie was het meest productief. De hele bovenverdieping heeft hij onder handen genomen. Zelf ben ik een piraten-kamer gaan maken voor mijn vriendje Max en mijn handen zijn nog lucht-blauw en zand-beige. Na onze vakantie ga ik aan de slag met het verknippen en verwerken van een piratenbehangrand (Ik heb dus alleen een achtergrond op zijn muur geschilderd en de piraten ga ik uit een behangrand knippen want helaas kan ik niet zo goed tekenen. Zie voorbeeld hieronder) en dan hoop ik dat Max een kamer heeft waar hij kan dromen en spelen.
My best friend Maggie has a new home for her and her little son Max. So this weekend we painted a lot as we wanted to help her with something that has to become a new start for them. A weekend with a lot of fun, paint and some tears too. To be honest: Tonie did the most. He painted 3 bedrooms and the corridor. I made a pirate-room for my little friend Max and my hands are still sky-blue and sand-beige. I painted the background and after our vacation I'll decorate the walls with cut-out pirates and I hope that Max will have a room where he can dream and play.

Morgen is mijn laatste werkdag en dan ben ik heerlijk 3 weken vrij. Nog 1 dag samen met mijn collega werken (en vooral bijkletsen want zij heeft viereneenhalve week vrij gehad). De afgelopen periode was ongekend druk en ik heb heel wat overuren gemaakt. Dat was meteen een goede afleiding voor het feit dat ik mijn jongens weer een week moest missen maar gelukkig komen ze morgenavond weer thuis. :) :) :) :)
Monday will be my last day at work and after that I'll have 3 weeks off. Tomorrow my colleague returns from her four-and-a-half (!) week vacation so we have a lot to talk about. Last weeks were very, very busy and I worked quite a lot extra hours. But that was a good distraction as my boys were not home last week. They'll come home tomorrow evening. :) :) :)

Tussendoor heb ik nog 2 layouts met de kit van Scrap-Club gemaakt en ligt mijn laatste project op tafel. Het papier van deze kit is dubbelzijdig en alle kanten zijn leuk waardoor het moeilijk kiezen is!
In between I made 2 more layouts with the kit from Scrap-Club and my last project is on my table. The papers from this kit are double-sided and I liked all sides so making a choice was sometimes really difficult.




4 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

WOW!!! I didn't know you're a wall painter too! You did an awesome job and I hope Max will be very happy in his room and having sweet dreams (although the pirates might scare him ;)!

Thank you SO much for donating and your sweet words. I hope those family member will have a healthy future. Here we know to many examples that suffer cancer and I'm glad I can become more active and do something for that cause.

I wish you a relaxed sunny vacation and wherever you go don't forget your camera ;)

groetjes van monique

Anoniem zei

ZIet er leuk uit dat piratenbehang, heb je het zelf gemaakt??
Ahh lekker bijna op vakantie! Ik moet nog 3 weekjes wachten...
Als ik je niet meer spreek, alvast een hele fijne vakantie! Geniet er van.
Astrid

Janine Langer zei

Wow, what a great wall and great sneaks! Can't wait to see the layouts! :)

jadadog zei

YOu are a very talented artist, and take amazing photos! THanks for sharing!