donderdag 27 september 2007

Volle agenda

We zitten midden in een drukke week.Vanaf de maandag tot en met het weekend ligt alles al vast. Ik leef volgens een strak schema. Een heel strak schema... Het is hollen en vliegen: kinderen naar school brengen, werken, logopedie, koken, atletiek, school, werken, kapper, sportwinkel, infoavond groep 5, ochtendexcursie naar een middeleeuwse boerderij met groep 5, vriendjes te spelen, judo, koken, hardlopen, school, werken, nog meer vriendjes komen spelen, school, kapper, make&take hobbywinkel Twello voorbereiden, boodschappen, gourmetten, logeerpartij Tim en Wouter inclusief gourmetten en bioscoop, Maggie en Max komen, rommelmarkt.... moet ik nog doorgaan? Maar dit is wel de reden dat er weing nieuws op mijn blog staat.

This is a busy week, very busy week from Monday untill Sunday and I'm living "at schedule time". That's the reason why there's little news on my blog.

Wel heb ik deze layout met een foto van mijn oma gemaakt. Ik geloof dat zij mijn beschermengel is.

But I did make this layout because I believe that my grandmoter is my gardian angel.

Op zaterdag 6 oktober wordt de Kunstelaar in Twello heropend. Leon heeft mij gevraagd om die dag een make&take te organiseren in de winkel. Daar heb ik erg zin en morgen gaan we wat dingen doorspreken. Dus als je die dag in de buurt bent....!!!!

On Saturday October 6th I'll be at the Kunstelaar in Twello for a make&take. They will re-open that day. I'm looking forward to it and please come take a look when you're in the neighbourhood!

2 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Wish you a lot of patience and good breaths this week ;)
Wonderful layout of a beautiful gardian angel....

Christiane zei

my thoughts are with you!! i'm also soo busy!! love your layout!!