woensdag 17 oktober 2007

woensdag, scrapdag

Vandaag heb ik nog een layout met de kit van Scrap-Club gemaakt. Ik had nog zoveel mooi papier over! En dat terwijl ik normaal gesproken veel papier gebruik met het plakken van verschillende lagen.
I made another layout today with the new kit from Scrap-Club. I had so many beautiful "left-overs"! Normally I run short of paper in no time because of all the layering I use to do.


Daarna ben ik, eindelijk!, begonnen aan een layout met de nieuwe serie van Basic Grey: Recess. Geweldig om mee te werken, alles is zo mooi op elkaar afgestemd. Basic Grey is en blijft één van mijn favorieten!
Then I, finally !, started a layout with the new line from Basic Grey: Recess. I loved working with these papers, they are so beautiful. Basic Grey is definitely one of my favorite manufacturers! The journaling is about that these pictures are a proof to me that good things can start in difficult periodes. My dad took Tim on a countless amount of bikerides, each weekend that we spent with them when I was in the middle of my divorce. In the meantime he gave Tim ciphering lessons and that's why he's so good at it. Everytime they returned with a milkshake or a icecream and still, after every dinner, Tim asks for icecream as dessert. No matter what the season is. Grandpa and Tim share a special bond.




1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Petra even kijken wat voor moois jij met het Recess papier hebt gemaakt (ik heb ze ook). Het is geweldig, vooral het onderwerp is zo mooi! Alles goed verder? ik zag het nieuwe werk van het DT al op scrap-club. Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de hele kit, misschien ga ik hem weer eens kopen. M'n andere kit abb. (poppy ink) is afgelopen.
groetjes Astrid