donderdag 28 februari 2008

De tijd...

De tijd vliegt weer voorbij.... dat is ook het nieuwe woord bij OLW. Met dat woord kan volgens mij iedereen wel aan de slag!

Times flies... and that is also the new word on the OLW blog. I think everybody can scrap that word!

Vorige week heb ik mijn 41e verjaardag gevierd. Gezellig! En ik ben flink verwend! Bovendien liggen er voor de rest van de winter genoeg boeken om te lezen. Heerlijk, het laatste boek dat ik nu gelezen heb is Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Prachtig en erg, erg indrukwekkend.

Last week I celebrated my 41st birthday. I had a really nice day and was spoiled! And I have enough books which I can read this winter.




Vandaag ben ik begonnen aan De reunie van Simone van der Vlugt. En daarna is De overgave van Arthur Japin aan de beurt. Ik vind lezen zo fijn dat ik er altijd voor zorg dat er tenminste 1 ongelezen boek in mijn boekenkast staat. Op vakantie gaat er steevast een stapel mee in de koffer en de geur van een boek dat je voor de eerste keer openslaat, daar kan weinig tegen op!

I love reading so much that I always have at least one unread book at home. I take a lot of books with me when we go on vacation and I especially love the smell of a new book!

Deze paperpiecing kaart heb ik gemaakt met de februari kit van Scrap-Club en de kaart hieronder met wat restjes My Mind´s Eye.

This paperpiecing card is made with the February kit of Scrap-Club and the card below with some leftovers of MME.







Op mijn werk is het nog steeds druk. Gelukkig krijg ik volgende week hulp en kan er hopelijk wat van de achterstand worden weggewerkt. Ik merk wel dat ik mij extra verheug op de weekenden. Even bijtanken.

Things at work are still extremely busy. I will finally get somebody to help me next week and I hope that it will help me with that enormous amount of work that is on my desk. I find myself looking forward to the weekends. Relaxing time!

De avond voor mijn verjaardag kregen we slecht nieuws. Bij mijn schoonzusje Yvonne is kanker in haar heup gevonden. Zij heeft borstkanker gehad en moet nu weer beginnen met een behandeling. Daarover zijn vandaag besprekingen geweest en morgen krijgt ze te horen of er meer uitzaaingen zijn gevonden en wat het behandelplan zal zijn. Afschuwelijk die onderzekerheid. Ik heb veel aan haar moeten denken en natuurlijk ook aan Peter en de kinderen. Bovendien heeft Adry, ook een schoonzusje, een beroerte gehad en is daardoor aan haar linkerzijde verlamd. Ze is zelfs blind aan haar linkeroog en de prognose op herstel is nihil. Ongelooflijk hoe je leven opeens totaal anders kan zijn!

The evening before my birthday we found out that our SIL Yvonne is having cancer again. She already had breastcancer so this is really a shock. Tomorrow she will hear what her treatment will be and if there are more disseminations (I´m not sure if this is the correct word). Our other SIL Adry had a stroke a few weeks ago and is paralysed on her left side. She even has no sight in her left eye anymore. It´s unbelievable how suddenly life can change!

3 opmerkingen:

Astrid zei

Hey Petra, ik wist niet dta je jarig was. Nou nog van harte gefeliciteerd dan. Wat rot dat je zo vervelend nieuws in de familie hebt gekregen, sterkte er mee.
Ik mail je nog over volgende week.

Astrid

Christiane zei

YOUR BIRHDAY??? oh no!! i'm so sorry i didn't sent a little card or so!! HAPPY BELATED BIRTHDAY!! hugs!!
love your card!! yummie!!

Monique Helfrich zei

Tijdens het bijlezen (leuk om de anwoorden van de tag te lezen) dacht ik nog wat fijn dat Petra het weer wat rustiger op haar werk heeft en leuke dingen te vieren heeft (alsnog van harte!!!) + tijd heeft gevonden voor lekkere maar indrukwekkende boeken en voor een prachtige OLW layout... en toen las ik het verhaal over je schoonzusje... wat verschrikkelijk! Ik hoop zo op een goede afloop...