vrijdag 7 maart 2008

Tim


Dit kleine mannetje op de foto is al bijna 12! Ik vond deze foto vorige week en moest hem scrappen. Ik kan mij vooral nog goed herinneren dat ik zijn haren in die tijd niet durfde te knippen (vandaar die gekke lok, haha).

De foto heb ik op een bladzijde uit een oud boek geplakt en vervolgens op een kaft van een boek. Vanwege het gewicht heb ik alles geniet en met dubbelzijdig tape vastgeplakt.


This little man is almost 12 now! I found this picture and just had to scrap it. What I remember most is that I didn´t dare to cut his hair in those days. (That explains the strange lock of hair, haha).
The picure is placed on a page of an old book and after that on the cover of a book. I used staples and doublesided tape because this bookcover is a bit heavy.

2 opmerkingen:

Christiane zei

ohhh, this page is amazing!! love what you did here!!
have fun in utrecht!! i wish i could be there!!

Monique Helfrich zei

Wat is dit weer prachtig met al die blauwe tinten! en wat een schatje! Past het geheel nog wel in een page protector? Alos je dit mooie achtergrondpapier ziet, heb je geen verf meer nodig ;)