donderdag 6 maart 2008

Trots/Proud

Tim heeft zijn uitslag van de CITO toets binnen: een score van 546 en daarmee kan hij naar het gymnasium. We zijn allemaal heel trots en blij en gaan vanavond wokken om er een speciale dag van te maken!

Tim got the results of his schooltest today. He scored 546 and is able to go to the school of choice (gymnasium) with this result. We are so proud and happy and we will celebrate this special day with a dinner in the restaurant of his choice.

Dit weekend ga ik naar Utrecht voor de workshops van Corinne en Céline. Ik verheug mij daar enorm op. Behalve mijn chalk-verslaving kom ik normaal niet verder dan een klodder verf op een stempel dus ik ben heel benieuwd wat deze super-getalenteerde dames mij gaan leren! Bovendien zal ik in elk geval Astrid, Monique , Nili en Danielle (my secret santa sister) "live" ontmoeten, gezellig!!

This weekend I'll go to Utrecht for the workshops of Corinne and Céline. I'm so looking forward to it. Besides my chalk-addiction I hardly use paint so I can't wait to find out what these super-talented ladies will teach me. And I'll meet Astrid, Monique, Nili and Danielle (my secret santa sister) in real live!! :)

2 opmerkingen:

D@nielle zei

tot gauw ! Enneh gefeliciteerd wat zal je trots zijn zeg.

Birgit zei

Gefeliciteerd met die prachtige score! en heeeeel veel plezier komend weekend! :)