woensdag 16 april 2008

Klussen/redecorating

De laatste weken zijn we druk geweest met de kinderkamers maar op de tafel ligt de nieuwe kit van Scrap-Club. Tussen het schuren en verven door heb ik 3 layouts en een scraplift uit het Designing with Recipe book van Autumn Leaves gemaakt. Ik kan wel iedere zeggen dat het superleuke en inspirende boeken zijn maar dat laten zien door middel van een layout is volgens mij nog beter! Hieronder de sneak.

The last couple of weeks we were busy redecorating the kids rooms but on my table is the new kit of Scrap-Club. So in between the sanding and the painting I made 3 layouts and a scraplift from the Designing with Recipe book of Autumn Leaves. I can keep telling over and over again that these books are fun and inspiring but I thought I'd better show it by lifting one of the layouts! So here's a sneak.




De kamers van de jongens zijn bijna klaar. Gisteren was Tonie boekenplanken en wissellijsten aan het ophangen en heb ik gauw een aantal foto's gemaakt. De jongens hadden allebei een themakamer met muurschilderingen (piraten en auto's) en na de metamorfose is het zeker bij Tim een echte tienerkamer geworden.


We redecorated the rooms of the boys and we are almost finished. Yesterday, when Tonie was busy with the bookshelfs, I made some pictures. Tims room looks like a teenager room now and it make me realize how fast he's growing up.



De nieuwe kleuren....
New colors......



Tonie heeft voor Tim een buro met kast op maat gemaakt en al die blokjes hout heeft hij gebruikt om er een bijzonder buroblad van te maken. Helemaal geweldig. Ik heb Tim al gevraagd wanneer hij uit huis gaat want dit is een perfecte scrapkamer ;)


Tonie made this special study corner for Tim. I love how it turned out and especially the decoration of the desk with the wooden pieces. Also I asked Tim when he'll move out because this is a perfect scrappingroom ;)



De basis bij Thomas is hetzelfde maar hij wilde graag een Pokémon kamer en we hebben alle accessoires die we konden vinden gebruikt om dat sfeertje te maken.


The basics at Thomas' room are the same but he wanted a Pokémon room so we used all kinds of Pokémon stuff for the decorating.



En mocht hij over een half jaar Spiderman fan worden is dat ook geen probleem.... ;)
And if he wants to become a Spiderman fan in about half a year we can change his room easily.... ;)


De groene kledingkast heeft Tonie al eerder op maat voor Thomas' kamer gemaakt!
The green wardrobe is also handmade by Tonie!



De jongens zijn er erg blij met hun nieuwe kamers en wij ook!!
The boys are very happy with their new rooms and so are we!!!


Dit weekend ga ik met mijn moeder naar de musical Dirty Dancing in Utrecht. Ik verheug mij er zo op! Ik kan mij nog goed herinneren dat ik samen met haar naar de bioscoop ging in Arnhem. Daarna zijn we samen met een tante nog een keer gegaan. een heerlijke film. Ik ben heel benieuwd hoe de musical zal zijn.
This weekend my mom and I will go to the musical Dirty Dancing in Utrecht! I so looking forward to it! I remember that we went to the cinema in Arnhem to see the movie and when we went for a second time we took my aunt with us. I loved that movie and I'm curious about the musical.

Hugs, Petra







3 opmerkingen:

Janine Langer zei

Wow, these look fantastic, love the teal and green! :)

Have a lot of fun at Dirty Dancing, and there's an award waiting on my blog. :)

Astrid zei

De kamers zien er echt leuk uit, mooie kleuren! En het bureau is geweldig, dat moet een hoop werk geweest zijn! Veel plezier bij de musical.
groetjes Astrid

D@nielle zei

wat goed zeg zoveel DIY, die man heeft gouden handen ! Veel plezier, ik ben gek op de film dus ben benieuwd hoe het is, laat je het weten ?