woensdag 3 september 2008

A Sisters Hope and a Brillante weblog

Vlak voor de zomervakantie heb ik weinig geblogt. Ik kreeg van Birgit een Brilliant Blog Award



Dat was een heerlijke opsteker en ik was er oprecht blij mee maar verder heb ik daar niets mee gedaan.... Reden daarvoor was dat ik midden in een borstkanker onderzoek zat en dat bracht de nodige spanning met zich mee. De ene keer kon ik er goed mee omgaan en op andere momenten helemaal niet. Gelukkig is alles goed.

Helaas kan niet iedereen dat zeggen. Voor borstkankeronderzoek is veel geld nodig en daarom heb ik bewondering voor Monique die sponsors zoekt voor haar deelname aan de wandeltocht A Sister's Hope en haar taartenactie.




Daarom mijn verzoek aan JOU: word net als ik sponsor van Monique en bezoek haar handel en wandel blog dat ze speciaal voor dit doel heeft gemaakt!!

En de award geef ik bij deze door aan iedereen die, net als ik toen, ook een opsteker nodig heeft ;)


I didn't blog much before the summervacation. Birgit gave me an award which I really appreciated but I didn't even mention it here. Reason for that was that I was in the middle of a breastcancer test. A difficult and terrifying period. And now I know that everything is okay, I'm so happy and relieved about that!

I also realize that a lot of women are fighting against breastcancer at this very moment and that money is needed for research.That is why I admire Monique who is looking for sponsors for A Sister's Hope and her bake a cake action. So please take a look at her handel en wandel blog and become her sponsor too!

And about the award: I like to give it to everybody that needs some appreciation too! ;)

2 opmerkingen:

Birgit zei

Wow, Petra, dat is heftig! Ben zo blij dat alles goed is!! En inderdaad, het initiatief van Monique is geweldig!!

Monique Helfrich zei

O lieve schat wat heb jij een spannende tijd achter de rug! Zo goed dat het met een sisser is afgelopen. En wat lief dat je aandacht vraag voor A Sister's Hope -dank je wel - ook voor jouw donatie!
Geniet lekker van het gezin samen bij elkaar.

fijn weekend!
monique