zondag 5 oktober 2008

De laatste tijd

Ik heb weinig gescrapt de laatste tijd. Eigenlijk voelde ik mij slecht. Na een griepje dat wel mee leek te vallen werd ik telkens duizelig. De dokter kon niets vinden en mijn bloeduitslagen waren goed. Rustig aan doen, was het advies. En tja, dat valt niet mee. Scrappen doe ik namelijk bij voorkeur ´s avonds (lees laat...). Dus heb ik rustiger aan gedaan en ben ik braaf op tijd naar bed gegaan. Nou ja, echt rustig is het hier nooit ;) We hebben, na een flinke speurtocht, een nieuwe(re) auto gekocht, een VW Touran waar we erg blij mee zijn. De schutting in de achtertuin is eindelijk gerepareerd en de planten zijn teruggeplant. Hopelijk staat alles nu op een logische plek want afgelopen zomer kwam ik er achter dat ik echt geen groene vingers heb èn een slecht geheugen. De planten die ik in het voorjaar had gepoot bleken namelijk tussen de najaarbloeiers te staan.... Ik ben begonnen met een introductiecursus Grieks bij Tim op school. Thomas heeft een podiumoptreden gehad met zijn klas. We hadden een informatieavond over groep 6 en een gesprek met de mentor van Tim. En tussendoor moesten we nog naar de podoloog en de kat van de buren verzorgen. Geen sprake van verveling dus!

Ik vind het heerlijk om in huis te rommelen en nu de herfst er aan komt kan ik enorm genieten van een echt herfstboeket.

Op Scrap-Club blog heb ik dit weekend een item geplaatst over het aanpassen van de achtergrond van deze foto.


En ik heb een geboortekaartje gemaakt, geïnspireerd door Nancy. De kaartenkoningin van Nederland!

En tot slot een layout, van mijn neefje Thijs, die ik nog niet eerder heb laten zien.

TFL! Petra

5 opmerkingen:

M@risk@ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@risk@ zei

Ik hoop dat je weer opgeknapt bent. Je uitleg over de achtergrond aanpassen is super. Ik ga het vast eens op deze wijze uitproberen. Schattig het zakje op je Lief layout.

Birgit zei

En ij noemt mij een bezig bijtje? :)
Wel leuk allemaal en je kaartje en LO zijn super! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

~Nancy~ zei

Ha Petra! Wat is je kaartje (en je andere creaties natuurlijk ook) leuk geworden zeg..en wat leuk ook dat mijn werk je heeft geinspireerd *bloos bloos*. Fijn weekend verder!XX

D@nielle zei

ik loop zo ongelooflijk achter op je blog maar ben eindelijk in de gelegenheid om alle mooie projecten te bekijken !