zondag 12 april 2009

Vrolijk pasen!

Tim is gelukkig weer opgeknapt en liggend op de bank kreeg hij een sms-je van een vriendje waarin stond dat hij nu officieel op de leukste school van Nederland zit. (Tenminste volgens radio 538 en de landmacht ;) !) In elk geval heeft hij nu nog een schoolfeest tegoed want dat is de prijs die ze hebben gewonnen.

Afgelopen vrijdag ben ik gaan winkelen met mijn moeder in Doetinchem. Gezellige stad, goed geslaagd en schitterend weer. Bovendien is lunchen op een terrasje heerlijk na de afgelopen winter. Het was zeker een "goede"vrijdag!

Ik heb een paar kaarten gemaakt:
Voor Maddy, mijn petekind. Ze is al weer 14 geworden en wil modeontwerpster worden.



Een kaart met een vogelkooi hangend aan een ketting:



Natuurlijk een paar paaskaarten:


En ik ben bezig om het workshop project van Birgit af te maken. Ik vond het zo leuk om een workshop van haar te krijgen! Het lijkt wel alsof alles dat uit haar vingers komt klopt!

Inmiddels ligt ook de nieuwe kit van Scrap-Club in huis dus die krijgt de komende dagen voorrang. Lekker nadenken over de foto's die ik wil gebruiken en welke combinatie's ik kan maken. Heerlijk.

Ons huis heeft toch nog een paasboom. Eigenlijk meer paastakken die ik langs de planken heb gebonden waar normaal mijn verzameling oude theepotten en kannetjes staat. Ik vond bij de bloemist hele leuke eieren die ik met ranonkels heb gevuld. Samen met mijn vintage eieren en andere dingen ziet het er gezellig uit.



Morgen gaan we een kopje koffie bij mijn ouders drinken. En 's middags zetten we het gourmetstel van de buren en dat van ons op 1 tafel. Spontane invallen zijn meestal het leukst!

Gezellige dagen allemaal!

2 opmerkingen:

barbara zei

Wat een leuk idee van die Ranonkels in de lege eieren! Zonde om straks weer op te bergen he?! Die kaarten zijn ook super, vooral die voor de toekomstige fashion designer!

Liesbeth zei

Wat leuk dat ze een feest hebben gewonnen... en dat hij officieel op de leukste school van Nederland zit! Het zal je maar gebeuren!
Ik ben benieuwd wat je weer van de ScrapClub kit gaat maken, succes ermee en ik kom gauw weer eens buurten bij je.