donderdag 28 mei 2009

OLW REFLECT

Afgelopen week was meer dan druk: verjaardagen, avond-4-daagse, excursie met school. Maar wel leuk! Uiteraard wilde ik meedoen aan de OLW uitdaging, de vorige keer werkte mijn link niet en daar kwam ik pas na de deadline achter. Grrr. Hopelijk gaat het nu wel goed. Vorig weekend zijn Tonie en ik een weekendje weg geweest. Heerlijk weer en echt genoten. Ons zelfportret (toch handig een man met lange armen) heb ik voor het woord REFLECT gebruikt.
De tekst is van de laatste aflevering van Greys Anatomy (tissues bij de hand houden...):
Did you say it? I love you. I don't ever want to live without you. You changed my life. Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work toward it. But every now and then, look around. Drink it in. Cause this is it. It might all be gone tomorrow.


signature blog

5 opmerkingen:

Astrid zei

Wow prachtige LO Ptera, hopen dat het nu wel goed gaat. EN je blog ziet er echt leuk uit!
Ik ben wel begonnen aan mijn reflect LO maar nog niet klaar, misschien dat het vanavond nog lukt. Prettig pinkster weekend!

Astrid zei

Oeps je naam verkeerd getypt dat heb je als je even snel reageert. Snorry ;)

Liesbeth zei

Ik vind je layout weer prachtig, ben ook niet anders van je gewend! Leuk met die tekst op de foto geschreven!

Anoniem zei

Prachtig Petra!Heel mooi die tekst en ook nog op die mooie foto!Echt super!

barbara zei

Daarom is het dus handig: een man met lange armen. Niet alleen voor het OMarmen maar ook voor "self-portrets". Hele mooie LO en prachtige tekst.