dinsdag 21 juli 2009

August kit clear minialbum

Eindelijk, tenminste voor mijn gevoel, staat alles van de August kit online bij Scrap-Club. Toen we laatst hebben geluncht in Utrecht met het designteam kregen we behalve de July kit ook meteen het pakket voor augustus mee. Alles was dus allang af en wat duurde lang tot de 19e....

Omdat het erg druk is op mijn werk, allebei mijn collega's zijn op vakantie en omdat de jongens 3 weken niet thuis zijn (en ik ze verschrikkelijk mis!) ben ik veel aan het werk. Afleiding... Bloggen schiet er behoorlijk bij in. Maar nu alvast het minialbum dat ik heb gemaakt. De rest van de kit volgt deze week, da's beloofd!










signature blog

2 opmerkingen:

barbara zei

Fantastisch mini album Petra. En in het echt is-ie nòg mooier... Ik zie uit naar woensdagmiddag :)
SCRAPPEN met een designteam member! Wat wil je nog meer.

Liesbeth zei

Wat een mooi boekje is het geworden! Ik vind het altijd zo moeilijk, een transparant album maar bij jou past het zo mooi.
Balen dat de jongens 3 weken weg zijn maar wel lekker dat je dan veel kan werken. Ben je dan straks vrij als ze weer thuis zijn?