vrijdag 18 september 2009

sneaks

Afgelopen week hadden we een ziekenboeg hier thuis. Thomas kwam maandag ziek van school naar huis: hoofdpijn, buikpijn en misselijk. 's Middags kreeg ik zelf migraine (ach ja, het ging eigenlijk best wel goed de laatste tijd...) dus ik was ook 2 dagen onder de pannen. En ook Tim voelde zich niet lekker en had hoofdpijn. Inmiddels zijn we allemaal weer opgeknapt.

Het is zulk prachtig weer. Heerlijk. Mijn buxusbollen zijn nu allemaal gesnoeid en de tuin staat er wat dat betreft weer strak bij. Op de markt heb ik mooie lobelia's, anemonen en hebe gekocht. Tonie blijft aan het spitten en verpoten maar daar hebben we volgend jaar weer plezier van. Ik neem mij elke herfst weer voor om ook extra bollen te poten maar na het snoeien van de buxus protesteert mijn rug meestal dusdanig dat ik het maar weer gauw "vergeet".

De oktober kit van Scrap-Club ligt inmiddels een week op tafel. Helemaal leuk! Alles wat ik "moet" (want zo voelt het niet!) maken is af maar ik wil graag nog een layout van Thomas maken. Er zit zoveel leuk papier bij! Dit weekend kun je alles van het designteam bekijken in de kit gallery. Voor vandaag heb ik alleen sneaks "in de aanbieding".

Fijn weekend!








signature blog

1 opmerking:

Marit zei

Schotse ruitjes.... WAAAAAHHHHH - ik ga het niet allemaal uitleggen maar ik ben FAN - HUGE!!!!! - van schotse ruitjes.... wanneer laat je meer zien???? Heb een goed weekend - zonder rug-hoofdpijn!