vrijdag 26 maart 2010

heerlijk.... weekend

Ik verheug mij op het weekend. Eigenlijk maar om 1 reden: er staat niets op de kalender. De afgelopen weken waren erg vol, weliswaar met vooral leuke dingen maar toch erg vol. In combinatie met een antibioticakuur voor mijn voorhoofdsholteontsteking was dat geen succes. Ondanks dat ik meer dan op tijd ging slapen was ik vooral erg moe en had ik dagelijks hoofdpijn. Gelukkig gaat het nu weer veel beter.

We hebben veel verjaardagen gevierd: collega, neefje, schoonzusje en Thomas, die 11 is geworden.



De kaart voor Wies:



Verjaardag beste vriendin helaas maar uitgesteld vanwege alle redenen hierboven…
(Ik mail nog Mag voor een nieuwe afspraak, eentje zonder wallen onder mijn ogen!)

Ook stonden er op de kalender:
een gezellig en heel erg lekker etentje bij Barbara en Chris,
een kookworkshop met collega's waarbij Wies en ik een truffelaardappelsalade hebben gemaakt,






de theatervoorstelling De Mikado,
een (paasnest) bloemenworkshop,





een gesprek op school en de gymnasium toneelavond van Tim

een helpend handje is natuurlijk erg fijn ;)


het plaatsen van nieuwe deuren in de gang,


een bezoekje aan de kinderboerderij,





en last but (zeker) not least de nieuwe kit van Scrap-Club.
Op de site van Scrap-Club "moet" je echt even gaan kijken! Ik ben erg blij dat Liesbeth Parlevliet, een geweldige scrapper, nu deel uitmaakt van ons designteam en Adriana heeft Franse en Spaanse dames aan het scrappen gezet met de nieuwste MAXI kits van Scrap-Club. Volop (internationale) inspiratie dus!!
Dit is wat ik met de April Kit heb gemaakt:






Fijn weekend!!

signature blog

5 opmerkingen:

Marit zei

OMG.... wat een vreselijk drukke dagen/weken heb jij achter de rug! Zou niks voor mij zijn... en dan ook nog van die mooie layouts weten te scrappen! Wow! Geniet van je weekend!!!

barbara zei

Gelukkig gaat het weer iets beter met je. Wat een mooi paas decoratie bloemstuk (of hoe heet zoiets?). En die kaart voor Wies! Prachtig. Zo, na het zien van de strijkende Thomas, ga ik Joost ook maar eens wat meer huishoudelijk werk "bijbrengen"! Goed zeg.
And last but surely NOT least: die deuren!!! Wat fantastisch mooi zeg! Ik kom ze binnenkort in het echt bewonderen, okee?

D@nielle zei

wow leuke dingen allemaal ik vind het ook heerlijk om vrije weekenden te hebben maar dat zit er niet in nu het honkbalseizoen weer is begonnen...... Vind die deuren echt fantastisch !

Liesbeth zei

Dat is inderdaad een hele lijst met allerlei bezigheden! Om de foto waar je zoon bijna wordt besprongen door de geiten moest ik erg lachen, zo doen ze altijd he, liefst eten ze het plastic ook nog op als je brood bij je hebt.
Ik ben ook blij om deel uit te mogen maken van het ScrapClub team en bof geweldig met zulke lieve collega's!

Astrid zei

Hi Petra,

Lekker he zon'n 'leeg'weekend, heb je er van genoten?
De deuren zijn heel mooi en het paasstuk ook. Leuk is dat altijd om te doen, ik doe het te weinig een bloemstuk maken, te druk met andere dingen...
En je scrapwerk is ook weer geldig!

groetjes Astrid