vrijdag 17 september 2010

sneaks

De laatste jaren is de 19e van de maand een bijzondere dag geworden; een dag waar ik al automatisch rekening mee hou want dan mogen de creaties met de nieuwste kit van Scrap-Club online. Een pizzadoos openen is altijd weer een feestje en ik geniet van wat de meiden van het designteam maken. Het blijft telkens een verrassing om te zien hoeveel mogelijkheden één kit biedt.

Afgelopen week heb ik voornamelijk in bed en op de bank doorgebracht want ik was ziek, aangestoken door Thomas. Zelfs Tonie, onze die-hard, loopt te snotteren en drinkt hele pakken sinaasappelsap in de hoop dat hij niet, zoals ik, koorts krijgt. Mijn sneaks, met de nieuwe kleurrijke oktober kit, hadden daardoor wat vertraging maar hier zijn ze:


Tot zondag (de 19e)!

signature blog

2 opmerkingen:

barbara zei

Hopelijk voel je je al wat beter Petra! Ben heel benieuwd naar je nieuwe creaties. En is Tonie gespaard gebleven? Ik verleende hem gisteren voorrang op de rotonde (hij sportief op de fiets en ikke...in de auto dus) maar hij zag niks! En nee, volgens mij had hij geen pakken sinaasappelsap onder de snelbinders :)
Hopelijk tot gauw!

Monique Helfrich zei

Ziet er weer veelbelovend uit!
En beterschap!
Hier is de stand: 2 pubers geveld, waarvan 1 met koorts 4 dagen thuis geweest :(