woensdag 2 november 2011

Speelgoed

Danielle heeft deze maand een grappige Dutch Dare uitgezocht: speelgoed.
Ik heb flink getwijfeld: wilde ik de enorme LEGO doos van Thomas' 12e verjaardag scrappen, het oude speelgoed van Tonie fotograferen, nog een layout over mijn speelgoed Singer naaimachine maken, gaan snuffelen tussen de oude foto's van de jongens, of....

deze echte meisjes layout maken ;)



Toen ik in juni een keer op Leona en Manon heb gepast lag er ineens allemaal typisch meidenspeelgoed in de kamer en heb ik gauw mijn camera gepakt. Ongekend in een "mannenhuishouden". Nou weet ik best dat er veel mannen en jongens met plezier roze en paars dragen maar hier helaas niet...


De chipboard vlinders heb ik met inkt en clear embossing powder van Ranger bewerkt. Dat heb ik ook met de thickers gedaan maar helaas blijft de laag met het embossing powder daarop niet zitten ;( Jammer want het effect was wel mooi ...

De journaling, deze keer in de kleur paars.


Bij deze ben je van harte uitgenodigd om aan deze Dare mee te doen. Daarmee maak je bovendien kans om gastdesigner bij Dutch Dares te worden (lees: eeuwige roem) en kun je een RAK winnen (lees: gratis scrapmateriaal dus de ideale reden om te scrappen zonder schuldgevoel!) Neem in elk geval een kijkje bij de Dutch Dares om het werk van het designteam en de gastdesigners te bekijken (lees: meer dan de moeite waard!).

Verder ben ik aan het wachten op de nieuwe Scrapdelight Extra want dan kan eindelijk mijn vakantiealbum online. Ik ben al bijna weer aan vakantie toe ;)


signature blog

3 opmerkingen:

Margot zei

wat een heerlijke meisjes-lo! gaaf al die kleuren!

corina zei

waar oppassen toch niet goed voor is, maar zoals gewoonlijk heb je het weer mooi gedaan.

Jenneke zei

Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van die typische meiden-kleuren! En wat een heerlijk vrolijke layout heb je gemaakt zeg! Super!!

XXXJenneke

Ennuh....nogmaals:héél graag gedaan ;-)