zondag 15 januari 2012

Kaarten

Ik heb laatst leuke craft labels gekocht en gebruikt op verschillende kaarten:

Voor mijn vriendin (gelukkig is ze weer thuis en gaat het beter met haar!).
Het chipboard heb ik bewerkt met chalk en clear embossing powder.
De houten vlindertjes heb ik gekocht bij de Craftorij in Ede.

Een (te late) kaart voor mijn oom.
De inktspatten op alle kaarten zijn gemaakt met de sprinkler (color mist) collectie van October Afternoon.



Geboortekaartjes.

De wolk is gemaakt van gestempelde vlieseline.






Een verjaardagskaart.

Altijd lastiger om te maken voor mannen.



En een beterschapskaart.

Helaas moet ik er daar nog een aantal van maken...




Nu gauw verder met de layout voor de volgende Dutch Dare!


signature blog

2 opmerkingen:

Astrid zei

Wat wat zijn ze mooi geworden!!

M@risk@ zei

Hele mooie kaarten, leuke ideeen voor mannenkaarten. Is inderdaad altijd lastig.