zondag 16 september 2012

September blogposts

In september mag ik de blogpost voor de Dutch Dares verzorgen, hartstikke leuk om te doen omdat ik dan ook de dare mag kiezen, de schets mag maken en een RAK mag weggeven!! Uiteraard stond de dare netjes op tijd online... alleen ben ik vergeten om hem op mijn eigen blog te zetten... Bij deze dan maar alsnog.
 
De dare gaat over 5 dingen die je niet leuk vindt. Het was niet de bedoeling om er een "negatief" verhaal van te maken maar ook die dingen waar je niet van houdt maken je tot degene die je bent.
 

 
12345

: naar welk land wil je niet op vakantie?

Japan, ik begrijp werkelijk niets van hun cultuur.

: wat is de titel van het laatste boek dat je niet hebt uitgelezen?

Aan “De verborgen geschiedenis” van Donna Tartt ben ik zelfs 2 keer begonnen maar ook de tweede keer kwam ik kwam er niet doorheen…

: welk gerecht lust je echt niet?

Vorig jaar zou ik spruitjes hebben gezegd maar sinds ik die voor Tonie kook en af en toe proef, heb ik ontdekt dat ik ze niet heel lekker vind maar wel lust. Het grote voordeel van zelf koken is natuurlijk ook dat je niets op tafel hoeft te zetten wat je niet lust.

: welke hobby lijkt je leuk maar heb je (nog) niet onder de knie?

Fotograferen… mijn digitale camera heeft zoveel mogelijkheden maar ik gebruik alleen de automatische functies en stel niets handmatig in ondanks de cursus die ik heb gevolgd.

: van welke muziek word je niet blij?

Draaiorgels, kippenvel krijg ik ervan. De jongens mochten van mij nooit geld geven aan de draaiorgelman en ik roep nog steeds dat ze alleen geld krijgen als ze ophouden met spelen.





Als je kans wilt maken op het winnen van deze RAK ben je bij deze van harte uitgenodigd om mee te doen. Hoe dat in zijn werking gaat kun je vinden op het blog van Dutch Dares.


En tot woensdag dan maar, voor de tweede ronde met de schets ;)

signature blog



2 opmerkingen:

Margot zei

dat is een leuke opdracht! alleen met de laatste vraag ben ik het met je eens ;)

Colinda zei

Leuke opdracht inderdaad. En zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen, De verborgen geschiedenis is één van mijn lievelingsboeken en ik heb hem al, denk ik, 6 keer herlezen. Mooie LO heb je er ook weer van gemaakt.

Groetjes Colinda