dinsdag 2 oktober 2012

geen DARE


Eerlijk gezegd is de nieuwste Dutch Dare geen uitdaging voor mij maar juist een feestje om te doen: de opdracht is namelijk om alleen designpapier te gebruiken (en inkt/mist). Een kolfje naar mijn hand en ik heb dan ook niet 1 maar 2 layouts gemaakt.

De eerste: "trying to make the best burp ever" is er eentje met een knipoog (want ik kan mij het geluid dat bij de laatste foto hoort nog goed herinneren). Omdat ik 6 verschillende, drukke en kleurrijke prints heb gebruikt heb ik voor gesso i.p.v. mist gekozen en dat aangebracht met een gaatjes mask.





 
Voor mijn tweede layout heb ik een foto gekozen van den Gamle By, een openluchtmuseum in Aarhus, Denemarken. Ook hier 6 verschillende vellen designpapier en over het printje met de stippen heb ik met Mister Huey mist een hexagon patroon gespoten.


 
 

Bij het leegruimen van onze garage vond ik een hele stapel vergrotingen. Geen idee waarom ik die destijds in de garage heb opgeborgen.... ik vermoed door de maat want ze zijn maar liefst 30,5 cm breed (en hebben dus precies dezelfde breedte als een 12 inch vel). Ik ben in elk geval blij dat ik ze heb terug gevonden en heb de foto van Thomas met puppy Terry nog dezelfde dag gescrapt.







signature blog

2 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Zo, jij hebt hard gewerkt! Ik vind je layouts erg mooi en moest hard lachen om je eerste layout. Ik heb ook nog ergens zo'n grote foto's liggen, vroeger scrapte ik ze vaker, nu eigenlijk nooit meer. Jammer want het is wel heel mooi! Mooi borderrandje heb je aan de boven- en onderzijde gemaakt.

Hanna zei

Mooi gemaakt!
En wat een lief hondje.
Groetjes van Hanna