donderdag 1 november 2012

kaarten


Ik heb laatst met Margot een kaarten swap gehouden. Leuk om op die manier een envelop vol spullen en inspiratie te krijgen! In mijn pakketje heb ik een transparante sheet meegestuurd en daar washi tape op geplakt. Best slim toch?! Tenminste.... als Margot het eraf heeft kunnen krijgen ;-)


Dit kaartje is voor mijn collega Martine die moeder van Sjors is geworden!


Deze kaart heb ik naar Silvia gestuurd, vlak voordat ze geopereerd moest worden. De operatie heeft ze doorstaan en nu is het afwachten wat er uit het onderzoek van de patholoog anatoom komt. Zenuwslopend...


Een kaartje voor Kaatje.


Voor mijn schoonzus die ook al met (nog meer) medische problemen te maken krijgt. De schattige vogeltjes komen uit het pakket van Margot.


En deze gaat vandaag op de post naar het ziekenhuis.





signature blog

4 opmerkingen:

Margot zei

wat gaaf zeg! ik vind ze super, ik zal ook een blogpost gaan maken met mijn gemaakte kaarten van jou pakket!

anja curvers zei

Wat een leuk idee zeg en wat heb je er mooie kaarten mee gemaakt die laatste is mijn favoriet.

Ellie zei

Hoi Petra,
Ik wil graag volger worden maar kan dit niet vinden op je blog...
Wat maak je een leuke kaarten en lay-outs! Geweldig!

Groetjes Ellie

Cynthia van der Wilk zei

Ik schaam me diep. Zie dat ik jou helemaal niet in mijn volglijst heb staan. En ik vind jouw werk juist zo mooi. Juist omdat het zo anders is dan mijn stijl. Super projectjes allemaal. Ik hoop dat het allemaal goed komt.