woensdag 5 december 2012

Sinterklaas

Een toepasselijke layout voor deze dag. Omdat de eerste Dutch Dare van december precies op Sinterklaas valt hebben we gekozen voor het scrappen van je favoriete Sinterklaas snoepgoed. Ik hoefde daar niet lang over na te denken: het doosje witte roomborstplaat dat ik rond 5 december bij de banketbakker haal vind ik het aller-, allerlekkerst. En deel er het liefst zo weinig mogelijk van ;-) Helaas vieren wij geen pakjesavond maar vanavond genieten we van warme chocolademelk, een Pieten-moorkop, roomborstplaat en is er vast nog wel een pakje dat Sint langs brengt.


Lekkere inspiratie is natuurlijk te vinden op het Dutch Dares blog en het houten Sinterklaasboek van Mandy M-O-E-T je echt even gaan bewonderen, dat is in mijn ogen een publicatie waard!

signature blog

2 opmerkingen:

Margot zei

je lo is gaaf en ik ga snel even bij Mandy kijken!

Monique Liedtke zei

Hartstikke leuke layout! Gaaf die mijter erbij. Gauw kijken wat many maakte!