woensdag 4 september 2013

de waarheid


Om de waarheid te vertellen of om deze onder ogen te zien valt niet altijd mee. Bovendien: mijn waarheid is vooral mijn waarheid, mijn gevoel, mijn realiteit, mijn interpretatie. Met alles wat er in mijn leven is gebeurd en nog te gebeuren staat zag ik enorm tegen het maken van deze Dutch Dare op en had mij er eerlijk gezegd al half voor afgemeld.

Wat is het dan geweldig om te merken dat je deel uit maakt van een prachtig designteam dat de moeite neemt om gedachten, woorden en ervaringen te delen. Zo bijzonder. Daar ben ik de meiden dankbaar voor! Na het lezen van een aantal reacties op mijn mail over hoe moeilijk ik deze dare vond (vind) ben ik naar mijn scrapkamer gelopen en heb deze layout gemaakt. Dit is hoe ik er nu over denk, hoe ik het nu voel en ervaar. Dit is mijn layout, op dit moment, voor deze dare. Geen vrolijke layout maar wel eentje om ook te bewaren en hopelijk kan ik hier over een tijd naar kijken met een ander, beter gevoel.


De waarheid (mijn waarheid): ik vind het leven bikkelhard.
Door alles wat er gebeurd en wat er nog staat te gebeuren hebben zelfs mijn mooiste momenten een donker randje. Ik kan van veel dingen weer enorm genieten maar mij 100% gelukkig voelen... dat is mij de afgelopen jaren niet meer gelukt...



En uiteraard is het de moeite waard om alle uitwerkingen te bekijken want de grappige, rake, serieuze versies zitten er natuurlijk ook bij en de RAK is super om te winnen!!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het hartstikke knap dat je het toch gedaan hebt en het zo hebt op kunnen schrijven en met de mooie foto is het een 'moeilijk' maar mooi geheel geworden!

Margot zei

wauw wat mooi! ben onder de indruk van je tekst....