maandag 30 december 2013

in 2013....

 
Aan het einde van dit jaar vol bijzondere momenten, verdriet en gemis, hoogtepunten en topprestaties, onzekerheid op werkgebied, een jaar met lach en een traan de 11 layouts en 1 kaart die hiervoor symbool staan.
 
Hoop
Deze gedachte over hoop putten uit kleine dingen nemen we ook mee naar 2014!
 

Trots 
Dat was genieten: het terug vinden van een stapel foto's en allerlei aantekeningen over de jongens!


Happy @ 14
Het valt niet mee om een tienerzoon "vrijwillig" op de foto te zetten ;-) En ik blijf mij er telkens over verbazen hoe groot mijn jongste is.

 
Rust
Helemaal geweldig om een eigen scrapkamer te hebben!

 

 
Special
Samen met een geweldig team de 100e Dutch Dare mogen vieren.
 
 
Lsg-Rentray
Nog steeds heb ik geen zekerheid omtrent mijn baan en dat vind ik afschuwelijk.
 
 
Cruise
Wat een bijzondere vakantie, soms moet je je angsten en vooroordelen overwinnen om nieuwe (reis)ervaringen op te doen!
 

Mont St. Michel
Voor mij een droom die uit kwam. Tijdens onze vakantie kon ik 2 dingen van mijn bucketlist afstrepen: dolfijnen (in het echt) zien en eindelijk Mont St. Michel bezoeken.

 
Geniet
Zo ontzettend lekker om appels te kunnen eten!
 

50
Tonie werd 50 en wat hebben we genoten van het feest en alle verrassingen. Een extra bijzondere herinnering omdat hij dit feest samen met ma Berger vierde.


Florence
Na maanden trainen liep Tonie de marathon van Florence. Een geweldige prestatie en een heel gezellig weekend met een superleuke groep!


Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2014
Tot slot voor iedereen die hem nodig heeft: mijn nieuwjaarskaart met toverstokje...
 
 
 
 

4 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Ontzettend leuk om te zien en je kaartje is geweldig.

Wies zei

Het ziet er weer super-mooi uit Petra.
We hebben samen al menige item besproken met een lach en een traan. Het kaartje hebben we van jullie mogen ontvangen. Dit heeft voor zowel jullie als ons een speciale betekenis!!

liefs

Astrid zei

Wat een prachtige rij layouts Petra!! En wat een geweldig kaartje :)

MirjamC zei

Wat mooi om zo je scrapwerk van het afgelopen jaar te bekijken!