donderdag 17 april 2014

chemistry...


Deze maand mag ik voor Dutch Dares de blogpost verzorgen. Een hele puzzel maar telkens weer erg leuk om te doen en vooral verrassend om te zien wat er wordt gedaan met de dares die ik heb bedacht. Iedereen geeft toch weer haar eigen draai aan een schets en zelf heb ik de titel ook op een andere manier geplaatst.  


Ellen en Maarten, de tweeling van mijn collega Marja, hadden als verjaardagscadeau voor hun vader een fotoserie laten maken. Toen Marja trots de foto's liet zien moest ik meteen aan de schets denken en hoe leuk deze foto's daarbij zouden passen. Tijdens het weekendje weg met Astrid, Danielle en Mandy ben ik ermee aan de slag gegaan. De potty-people heb ik uitgesneden met de Cricut van Daan. En Maarten heeft zelf de toepasselijke titel bedacht.



 
Niet vergeten om even bij de Dutch Dares te kijken want de uitwerkingen van het team zijn weer verrassend en gevarieerd! En als ik dan toch aan het opscheppen ben over mijn creatieve scrapvriendinnen: hieronder een foto van de armband die Yvonne heeft gemaakt en die ik Maggie als verjaardagscadeau heb gegeven. Helemaal op bestelling, in de kleuren die Maggie mooi vindt en met de tekst- en decoratiebedels waar ik om heb gevraagd.
 
 
 
De komende week ben ik vrij en hoop ik lekker verder te kunnen werken aan mijn vakantie album van afgelopen zomer. Dat wordt hoog tijd want de volgende reis zit alweer in de planning! Fijne en zonnige paasdagen gewenst.




signature blog

Geen opmerkingen: