dinsdag 13 mei 2014

Selfie

Tijdens het paasweekend heb ik telkens geroepen dat we een selfie moesten maken voor de Dutch Dare van mei. Helaas, het bleef bij roepen… Ik heb nou eenmaal niets met mijn mobiel, meestal vergeet ik hem op te laden, heb geen beltegoed of vergeet hem helemaal. Op het laatste moment hebben we deze oerlelijke selfie in de lift van het hotel gemaakt en moesten vreselijk lachen omdat hij zo vreselijk is. Het is zo’n foto geworden die je eigenlijk meteen weer wilt wissen maar dankzij Dutch Dares wordt hij nu voor altijd en eeuwig bewaard: SMILE.
 

De achtergrond heb ik gemaakt door washi tape onder elkaar te plakken.


En tijdens het afgelopen weekend heb ik een stapel kaarten gemaakt. Niet bepaald in 1 stijl, het was maar net voor wie het bedoeld was en wat er op dat moment uit mijn handen rolde....






En dit was de leukste kaart om te maken: mijn beste vriendin is oma geworden van kleinzoon Floris!

signature blog

3 opmerkingen:

MirjamC zei

Wat een hoop moois weer te zien op je blog! Ik ben helemaal weg van de laatste kaart met de schattige baby foto!

Cynthia van der Wilk zei

Oh wat een overload aan super mooi werk zeg. Helemaal top. Goed gedaan.

Monique Liedtke zei

Hoi Petra! Eindelijk weer eens op bezoek! Schaam me dood dat ik zo lang niet langs geweest ben! Je hebt er weer leuke projecten op staan!! Een super leuke layout, en juist leuke - gekke - selfie! (de mijne zijn ook altijd vreselijk en mijn dochter maakt altijd leuke!)
Schitterende kaarten ook, vooral die laatste!
Fijne dag nog!!