zondag 31 mei 2015

Vrije dagen


Ik ben alweer bezig met de voorbereiding op de Dutch Dares van juni maar heb mijn layout met de schets van mei nog niet laten zien. Het Pinkster weekend zijn we lekker een paar dagen naar Zuid-Holland gegaan: we hebben Katwijk aan Zee, Leiden, het strand van Wassenaar, Dordrecht en wat leuke brocanteadresjes bezocht


en in Leiden bij het Kijkhuis de film La famille BĂ©lier gekeken. Wat een ontzettend leuke film was dat!!


Daarna had ik de rest van de week vrij. Je zou zeggen: genoeg tijd om te bloggen maar zoals altijd vlogen de vrije dagen veel te snel voorbij.

Met de schets van mei heb ik een Keukenhof layout gemaakt, een leuke herinnering aan de gezellige, inspirerende en kleurrijke dag die ik mijn buurvrouw Gean cadeau had gegeven. Eentje waar we een traditie van gaan maken.

 
 
Je bent van harte uitgenodigd om mee te doen, informatie (ook over de mooie uitwerkingen van het designteam en de leuke prijzen die je kunt verdienen) vind je hier op ons blog maar ook via onze Facebook pagina kun je ons volgen!

signature blog

1 opmerking:

Thamar, zei

hoi hoi

way heb je weer een leuke post gemaakt.
en je lo vind ik erg leuk ik ben zelf nog nooit naar de keukenhof geweest.
groetjes Thamar